ارنده نشان برنز المپیک آتن گفت: نتایج برخی از تکواندوکاران در مسابقات جایزه بزرگ منچستر نگران کننده
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

 

نسخه چاپي
شرایط بدنی تکواندوکاران باید بررسی شود
کرمی: شرایط برخی‌ از تکواندوکاران در منچستر نگران کننده بود/ هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود

دارنده نشان برنز المپیک آتن گفت: نتایج برخی از تکواندوکاران در مسابقات جایزه بزرگ منچستر نگران کننده بود و برای اینکه این اتفاق در مراحل بعدی تکرار نشود، باید مشکلات رفع شود.

خبرگزاری فارس: کرمی: شرایط برخی‌ از تکواندوکاران در منچستر نگران کننده بود/ هفته آینده تکلیفم مشخص می‌شود
  •  
  •  

یوسف کرمی ، در مورد نتایج کسب شده تیم ملی تکواندو در مسابقات جایزه بزرگ منچستر، اظهار داشت: تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جایزه بزرگ فرصت کمی برای برگزاری اردو داشت و ملی پوشان نتوانستند به اوج آمادگی برسند. به هر حال اینکه بخواهیم از نتایج کسب شده در انگلیس انتقاد کنیم فکر نمی‌کنم کار قابل قبولی باشد. من نزدیک 6 سال با مقانلو کار کرده‌ام و به خوبی توانایی‌های او را می‌دانم. باید به سرمربی جدید فرصت داده شود، چرا که او با تمرین دادن می‌توانند ملی پوشان را به آمادگی کامل برساند.

وی افزود: باید بچه‌ها صادقانه مشکلاتشان را بگویند تا کادر فنی و مسئولان فدراسیون اگر ایرادی وجود دارد آن را رفع کنند. به نظرم باید شرایط بدنی تکواندوکاران بررسی شود. نتایج برخی از بچه‌ها نگران کننده بود و برای اینکه این اتفاق دوباره تکرار نشود، باید مشکلات رفع شود.

کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه ما همه منتظر باشیم در تکواندو یک اتفاقی رخ دهد و همه شروع کنیم به اظهار نظر کردن و حاشیه‌سازی این اصلا کار صحیحی نیست. همه ما جز خانواده تکواندو هستیم و باید تلاش کنیم تا تیم نتیجه خوبی را کسب کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 13140503
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7